1: W przypadku gdy reklamowany produkt przyszedł uszkodzony należy zaznaczyć „BRAK JAKOŚCIOWY”.
2: Jeżeli przysłano inny produkt niż ten, który widnieje na fakturze, należy zaznaczyć opcję „POMYŁKA ASORTYMENTOWA”.
W obu przypadkach produkt należy oddać, a właściwy Oriflame dośle pocztą w osobnej paczce.
W obu przypadkach produkt należy oddać, a właściwy Oriflame dośle pocztą w osobnej paczce.
3: Jeżeli w paczce brakuje jakiegoś produktu, który jest na fakturze, należy zaznaczyć „BRAK ILOŚCIOWY”. W obu ostatnich przypadkach zaznacza się "niezgodność paczki z fakturą". Druk wraz z kopią faktury oraz (w przypadku zwrotu) z produktem oddaje się w placówce lub wysyła pocztą na adres Oriflame podany na fakturze. W przypadku braku produktu w paczce reklamację można wysłać również mailem. Wystarczy zeskanować lub zrobić zdjęcie druku reklamacji oraz faktury, a w mailu krótko opisać o co chodzi. Maila wysyłamy na adres reklamacje@oriflame.com.pl
Czytaj dalej:
Jak można zarobić w Oriflame
Jakie są kosmetyki Oriflame
Czytaj dalej:
Jak można zarobić w Oriflame
Jakie są kosmetyki Oriflame
