Od Katalogu 9 ubiegłego roku. Konsultanci Oriflame mają możliwość odbierania zamówień w tzw. paczkomatach. Paczkomaty to system skrytek pocztowych umożliwiający szybki i wygodny odbiór i nadawanie paczek.
Paczkomaty ułatwiają odbiór i nadanie przesyłek dzięki temu, że:
- są otwarte 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
- istnieje już ponad 420 maszyn w 120 miastach, a ich liczba będzie rosła.
- zlokalizowane są głównie w: sieciowych stacjach paliw oraz parkingach supermarketów np. Tesco, Kaufland, Carrefour w mniejszych i większych miastach.
Dodatkowe informacje na temat paczkomatów: instrukcja odbioru zamówienia w nich oraz dokonania reklamacji są zawarte w prezentacji, która została stworzona przez Oriflame specjalnie dla swoich Konsultantów.
Lokalizację najbliższych paczkomatów można sprawdzić tutaj
Do każdego zamówienia poniżej 80 PP doliczona zostanie opłata w wysokości 9,90 zł. Aby uniknąć tej opłaty, można zamówić jeden z dwóch produktów zwalniających z opłat za małe zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące opłat za odbiór zamówienia w Paczkomatach znajdują się w cenniku.
Problemy z realizacją reklamacji zamówień z paczkomatów można zgłaszać pod numer telefonu: 22 45 80 107 lub email: reklamacjeprzesylekPaczkomat@oriflame.com.pl
Czytaj dalej:
